2008/11/14

Disclaimer

The opinions and views expressed in this blog are completely my personal ones. It has no affiliation with any organizations including my employer. Any comments which I feel inappropriate will be removed at my sole discretion. I prefer to keep anything on this blog to itself, and any comments referring to myself personally or professionally will be removed. I may request the any trackbacks referring to myself personally or professionally to be taken down for the protection of my personal rights.
このブログ上で表明される意見は純粋に私の個人的なものであり、私の雇用主を含むいかなる団体とも関係がありません。私が不適切とみなしたコメントは削除することがあります。またこのブログの内容はここで完結したものであり、私に関する個人的または職業上の情報を含むコメントも削除することがあります。また私に関する個人的または職業上の情報を含むトラックバックに関しては削除を要請することがあります。